Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Samantha

Per e-mail ben ik op de hoogte gesteld van een actie: 2e persoon gratis. Mijn vriendin en ik zijn daar heen gegaan. Het eerste probleem deed zich voor bij het restaurant. Mijn vriendin mocht niet naar binnen omdat zij geen badjas aanhad, maar had wel een handdoek die je kan knopen als een badjas. Alsnog een nee. Prima, wij boven bij het lounge gedeelte fingerfood besteld. Dit bestond uit garnalen, loempia’s en bitterballen. Toen het gebracht werd kregen wij te horen dat we ipv garnalen geitenkaasbolletjes kregen. Dit was niet overlegt en wij lusten dat beide niet. Hierom vroegen wij om ipv de geitenbolletjes dan bitterballen te krijgen. Na lang wachten ontvingen wij een bakje met enkel bitterballen?? Dit hebben wij geaccepteerd, zodat wij niet langer hoefde ge wachten, mits wij dan ook zouden betalen voor enkel bitterballen. Dit was geen probleem. Helaas toen wij bij de kassa aankwamen stond er toch de prijs voor fingerfood op.. Daarnaast kwamen wij er toen achter dat het geen tweede persoon gratis is, maar de tweede persoon de helft van de prijs.

Kortom: wij voelen ons genaaid en zijn zeer ontevreden over de service en de prijs kwaliteit verhouding!!

Aanvulling: tijdens badkledingdag wordt geen orde gehouden. Wij mochten niet met iets soortgelijks als een badjas het restaurant in, maar allerlei mensen zonder handdoek wel de sauna in.. vies!!

Positieve punten tijdens je bezoek

Fijne opgietingen.

Verbeterpunten of suggesties

- duidelijk zijn in de entree prijs voordat je de sauna uitkomt.
- luisteren naar wat de klant vraagt en niet met iets heel anders aankomen om vervolgens bij acceptatie niet eens de prijs te wijzigen.

Score voor Spa Zuiver: 2.5/5
Beveel je Zuiver aan? Nee