Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Via vakantie veilingen een ticket voor twee petsonen gekocht. Op vrijdag geweest. Onzettend druk sauna en baden overvol. Ook bedden en recreatieruimte stoelen. Niet duidelijke instructies bij infaroodsauna kleine letters . Lijkt mij niet dat je met slechte ogen bril sauna gaat opzetten. Vloer overal nat Ook looppaden niet verwondelijk met zoveel mensen. Jus de organge 4.50. Bij afrekenen moesten we nog 6. 50 toeslag per persoon betalen terwijl we gewoon op een vrijdag middag waren geen badkleding dag. Tel daar de kosten van de vakantieveiling bon bij op dan is het voordeel al weg.
Lunch was prima. Bediening personeel ook maar gaat steeds meer op zwaluwhoeve lijken. Misschien volgend jaar touringcars inzetten?
Mooie sauna maar ze zullen ons daar niet meer zien.

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel. Goed eten.

Verbeterpunten of suggesties

Waarom toeslag betalen vermeld dit op je site. Er staat allleen toeslag badkledingdag.
Veel te druk max aantal gasten per dagdeel invoeren.
Duidelijk prijzen aangeven kaarten op tafel zetten met kosten cosumpties.
Site spa zuiver vakantieveilingen deed het niet. Zorgen dat linken doorlopen ook al zijn het maar mensen diw via vakantieveiling hebbrn gekocht. Komt arrogant over geeni prio om deze site aan te passen en duidelijke info te geven.

Score voor Spa Zuiver: 1/5
Beveel je Zuiver aan? Nee