Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

van Nieuwenhuijsen

Hoewel wij een positieve instelling hebben en nog niet eerder een negatieve recensie hebben hoeven geven kijken wij niet terug op een relaxte sauna dag. De sfeer is bepaald door de service gerichtheid van bedienend personeel, waarbij wij opmerken dat de heren klantvriendelijker zijn dan de dames.

Positieve punten tijdens je bezoek

De stoomsauna, scrub, dompelbad. Het prettigst hebben wij het zwembad en de opgietingen ervaren.

Verbeterpunten of suggesties

Hoewel wij een mailbevestiging hadden ontvangen bleek bij de receptie dat onze reservering niet bekend was. Aanbeveling aan het personeel op de ligweide, neem gelijk lege glazen mee en loop niet met een leeg dienblad weer terug. Lijkt ons niet klantvriendelijk en collegiaal. Dit hebben wij gemeld bij twee medewerkers waarbij wij de service en klantvriendelijkheid van de heer professioneler hebben ervaren dan van de dame. De bewuste medewerkster heeft ons daarna ontweken, hoewel je zou verwachten dat ze naar je toekomt en de glazen alsnog ophaalt in plaats van op afstand blijft kijken. Wegens gebrek aan tafeltjes stonden de glazen namelijk op de grond aan het voeteneind van de ligbedden. Lijkt ons geen professionele houding die je mag verwachten van personeel van Spa Zuiver

Het hoofdgerecht was een tegenvaller (Tournedos veel te gaar ipv medium) en is na retour nemen omgezet in een voorgerecht. Op beide gerechten ruim drie kwartier gewacht. Wij zaten of met fles wijn zonder eten, of met eten zonder drinken. Er is ons ter compensatie een drankje aangeboden voor het lange wachten, die vervolgens bij de receptie wel op de bon stond...

Per opgieting rekening houden met aantal concrete zitplaatsen, maakt dat optimaal van de opgieting genoten kan worden.
De zit-en rugplaten zijn te heet in de stoomsauna (zowel binnen-als buiten), waardoor relaxt met je rug achterover zitten voor ons niet haalbaar was.

Score voor Spa Zuiver: 0.5/5
Beveel je Zuiver aan? Nee