Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Roel

Toen ik pas geleden naar SpaZuiver ging, bleek dat er een 3de badkledingdag PER WEEK was bijgekomen.En dan nog wel de hele zomer ! Hoe verzinnen ze het? Op deze manier is het niet meer dan een luxe zwembad geworden. Als men, om wat voor reden dan ook, niet naakt wil recreëren zijn daar zwembaden voor. Zij hebben die keuze. Maar saunabezoekers die juist geen badkleding aan willen hebben die keuze niet. Wij hebben de directie/management hierover gebeld, maar er kwam alleen een nietszeggend mailtje terug "dat er veel vraag naar was". Voor mijn werk draai ik onregelmatige diensten, en dan was het fijn om door de week naar de sauna te gaan. Door de uitbreiding van de badkledingdagen heb ik nog minder keuzemogelijkheden. Mijn plezier om naar SpaZuiver te gaan is verdwenen. Geld is voor Spa waarschijnlijker belangrijker dan plezier van de gasten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Het mooie weer, maar dat lag niet aan SpaZuiver.

Verbeterpunten of suggesties

Stop met zoveel badkledingdagen per week! Op deze manier jaagt u alle gasten naar andere sauna's. Als het dan toch zo nodig moet, kies dan b.v. de woensdag in de 1ste en 3de week van de maand. En verbeter de communicatie naar klanten. Aan een telefoontje van een baliemedewerkster of mailtje met nietszeggende en algemene info heb ik niets. Het heeft mij in ieder geval niet het gevoel gegeven dat ik serieus genomen werd.

Score voor Spa Zuiver: 2/5
Beveel je Zuiver aan? Nee