Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Robert van Vliet

In Spa Zuiver is duidelijk alles gericht op winst maken. Ga vaker naar hotels of sauna's, maar heb me nog nooit zo'n nummer gevoeld als hier.

Positieve punten tijdens je bezoek

Strakke en nette styling. Qua inrichting is het een lust voor het oog.

Verbeterpunten of suggesties

Duidelijker communiceren op de website. Wij hadden net voor het weggaan gecheckt of er badjassen en slippers bij het arrangement inbegrepen zaten. Dit zagen we bij alle lopende arrangementen staan, dus gingen we daarvan uit. Achteraf toch veel geld voor moeten betalen, omdat het ineens toch niet bij ons arrangement inbegrepen zat. Als we dat hadden geweten, hadden we het wel meegenomen.
Daarnaast hoge prijzen voor als je in het hotel iets uit de automaat haalt: 1,50 voor een oude stroopwafel en 2,50 voor een blikje. Ook geen waterkoker op de kamer voor als je nog een theetje zou willen zetten.
In de sauna nergens een fonteintje te bekennen om even wat water te drinken, zoals je bij de meeste sauna's wel hebt. Wederom wordt je dus verplicht iets te kopen bij de bar, aangezien je geen eigen consumpties mag meebrengen.
Al met al toch een negatieve ervaring wat het voor ons duidelijk maakt dat we hier niet meer heen hoeven.

Score voor Spa Zuiver: 1/5
Beveel je Zuiver aan? Nee