Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Gisteren voor het eerst naar Zuiver gegaan, en het was een teleurstellende ervaring: Zeer druk, veel gepraat in de sauna's en een restaurant dat vanaf pak hem beet 11:00 tot 14:00 helemaal vol zat. Een lunch nuttigen was er dus niet bij (op wat fingerfood in een bar na). Bleek dus dat er gereserveerd moest worden voor de lunch. Zou het prettig hebben gevonden wanneer dit bij het inchecken ook vermeld zou worden. Kleine moeite, groot plezier. Daarnaast was het personeel zakelijk/niet vriendelijk en niet heel erg service gericht. Bij afrekenen de tip gegeven om mensen erop te attenderen dat er bij binnenkomst direct gereserveerd moet worden voor het restaurant, was de reactie "dat doen we altijd". Vriendelijker was geweest "Dat zijn we kennelijk bij u vergeten te melden, onze excusses hiervoor. Bedankt voor uw feedback we gaan er NOG meer op letten", of iets van die orde.

Positieve punten tijdens je bezoek

Diversiteit aan sauna's.

Verbeterpunten of suggesties

Doe wat aan de customer service, en beperk het aantal bezoekers. Het is nu eenmaal geen attractiepark met wachtrijen voor attracties. Erg druk, en veel mensen die klaarblijkelijk de sauna etiquette niet kennen.

Score voor Spa Zuiver: 1.5/5
Beveel je Zuiver aan? Nee