Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Paul

Bezoek aan de sauna met gemengde gevoelens, sauna en op gietingen erg fijn.
Maar de service in het restaurant viel wederom weer tegen. De keuken is op zijn zachts gezegd niet heel
service gericht ingesteld. Het personeel in de keuken heeft meerdere keren duidelijk laten weten dat ze niets met
de wensen van de klant op hebben. Ronduit arrogant en dusdanig intimiderend dat het bedienend personeel er onder
gebukt gaat. Als voorbeeld antwoord op de vraag in een bijna leeg restaurant of men de eieren van de uitsmijter even
zou willen klutsen (omelet ipv spiegel) het voorzichtige antwoord al kijkend naar het hangende keuken personeel (op dat moment 4 stuks) ik ben bang dat dat niet mogelijk is. Waarop ik nog grap zal ik het zelf even komen doen, werd een soort van angstig weg gewuifd. Dit is maar een voorbeeldje hoe men in het restaurant te werk gaat.

Positieve punten tijdens je bezoek

Personeel bij de sauna's erg vriendelijk en professioneel.
Wij bezochten juist uw sauna de afgelopen jaren frequent vanwege deze inzet.

Verbeterpunten of suggesties

Wat mij betreft direct de kok vervangen voor een professional die weet hoe je met de klanten wensen om moet gaan.
Iemand die begrijpt wat dienst verlening is en snapt dat de klant er uit eindelijk voor zorgt dat het salaris betaald kan worden. Gezien het aantal bezoekers van deze sauna door de jaren heen valt er zeker nog wat te verbeteren.

Score voor Spa Zuiver: 3.5/5
Beveel je Zuiver aan? Ja