Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

M.Verdult

Ik ben een regelmatige gast van deze fijne sauna zo lekker dichtbij, ik probeer zoveel mogelijk buiten het weekend te gaan. Op zondag komen er opvallend veel jongere (stellen) en buitenlanders vanuit veel verschillende landen. Ik zie ook steeds meer, hele grote, tatoes. Maar de sfeer blijft goed. Gisteren luid klappend en roepend afscheid genomen van Maarten tijdens zijn laatste wappers.

Positieve punten tijdens je bezoek

Hele goede en fijne opgietingen. En zoooooo blij met de rookvrije ligweides. Dat was altijd een groot minpunt. Moeten liggen in rook als je buitenbwilde liggen terwijl je dat zo vies vindt.

Verbeterpunten of suggesties

Bordjes op de buiten muren (schuttingen) ophangen dat ( bij drukte) reserveren van ligbedden niet is toegestaan.

Bij drukte met de opgietingen een maximaal aantal mensen toelaten. Bil tegen bil en knieen in je nek zijn onplezierig.

Als je vaker komt is er voor vegetariers weinig variatie in het menu. Misschien meer vega keuzes of vaker de kaart vernieuwen.

Reactie Spa Zuiver:

Beste meneer/mevrouw Verdult,
Hartelijk dank voor je uitgebreide review over je bezoek(en), wat leuk om te lezen dat je ons zo graag bezoekt en je de opgietingen zo goed ervaart. Wij zullen je feedback gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren en je tijdens een volgend bezoek weer een goede ervaring te kunnen bieden.
Spa Sport Hotel Zuiver

Score voor Spa Zuiver: 4/5