Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Esther

Heerlijk dagje gehad in de spa. De opgietingen waren lekker met heerlijke geuren! Ook viel het met dit keer mee met de drukte. Ook de scrub gedaan in de stoomtempel ook fijn! Moest wel even kijken waar ik wat kon drinken want s ochtends is de barnog niet open. lekkere thee, Ikhad lemongrass zoethout munt.

Positieve punten tijdens je bezoek

Lekkere opgietingen door Maarten! Ook positief glaasje water en stukje sinaasappel erna. Goede douches. Eten was goed wel duur 8,50 voor een broodje gerookte kipfilet en avocado. Lekkere drankjes op de kaart. Goed assortiment . Mooi groot zwembad en veel ligbedden.

Verbeterpunten of suggesties

Hef duurde even voordat er iemand naar mij toe kwam in het drankgedeelte boven en ik had maar een kwartier voordat er een opgieting kwam die ik wilde meemaken dus liep ik na een minuut of vijf wachten naar de bar toe. Daar werd me duidelijk gemaakt dat ik weer moest gaan ziftten en dat er iemand langs zou komen. Vond ik wel apart dat je niet aan de bar kon bestellen. Ikwas nu via actie vd dag. Moest wel evenkijken met reserveren want je zietniet gelijk de entree op 0 of betaald staan dus ik vroeg me af of dat wel goed ging.

Reactie Spa Zuiver:

Beste Esther,
Hartelijk dank voor je uitgebreide review. Fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad en je de opgietingen zo goed hebt ervaren. Wij geven jouw feedback door aan de betreffende afdeling zodat wij onze service en diensten kunnen verbeteren. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.
Spa Sport Hotel Zuiver

Score voor Spa Zuiver: 4/5