Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Een heerlijke dagje Spa Zuiver met mijn zus gehad, wij komen hier al jaren en het is een dag van genieten.
Wel een paar min punten, verschillende douches deden het niet na vele knoppen ingedrukt gehouden te hebben eindelijk een werkende gevonden, slordig!
Wij vinden het nog steeds heel jammer dat er geen scrubzout meer is.
Zwembad water was te koud nu vonden wij, voorheen kreeg je een tinteling na het koude dompelbad en nu niet en moesten wij er ook redelijk snel weer uit vanwege heet afkoelen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Fijn dat de infrarood sauna verbouwd is want de oude sloeg echt nergens op.
Caldarium ook super, je valt daar gewoon in slaap zo ontspannen werkt dat en zoooooo rustig als het daar is.
Prachtig buiten met fluitende vogels en genoeg bedden.
Heel vriendelijke personeel.

Verbeterpunten of suggesties

Zorg dat alle douches werken.
Zwembadwater warmer.
Scrubzout terug bij de douche.

Reactie Spa Zuiver:

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor jullie uitgebreide review over jullie bezoek aan onze spa. Wat fijn om te lezen dat jullie een heerlijke dag hebben gehad. De douches zullen binnenkort worden vervangen om dit te optimaliseren. Omdat het scrubzout onze leidingen aantast hebben we voor een alternatieve scrub moeten kiezen, we bieden wel een scrubritueel aan in de stoomcabine met een bijzondere scrub. Het zwembad wordt dagelijks meerdere malen gemeten en ligt altijd rond dezelfde temperatuur 29 graden.
Bedankt voor de positieve punten die zijn opgevallen tijdens je bezoek.
We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa en dat je dan ook kunt genieten van een bijzonder scrubritueel en de douches optimaal werken.
Spa Sport Hotel Zuiver

Score voor Spa Zuiver: 4/5