Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Ruim aanbod en keuze aan sauna faciliteiten icm opgietingen en behandelingen. Niet te druk. Service prima. Aandachtspunt (vanuit ons bezien is) is prijs- kwaliteit lunch buffet. Voor de prijs die hiervoor in rekening wordt gebracht zouden we volgende keer liever a la carte lunchen. De prijs- aanbod/ kwaliteit vonden we niet met elkaar in verhouding staan.

Positieve punten tijdens je bezoek

Verbeterpunten of suggesties

Reactie Spa Zuiver:

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek en je aandachtspunt voor het lunchbuffet en wat jammer om te horen dat dit niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij zullen jouw feedback doorzetten naar de horeca-afdeling zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa en je dan een optimale ervaring te kunnen bieden.
Spa Sport Hotel Zuiver

Score voor Spa Zuiver: 4/5