Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Cees en Angracia Flipsen

Ben een klant die regelmatig terug komt. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Het sauna gedeelte is geweldig en schoon. Ook de massages zijn top. Vind het nog steeds jammer dat het lunch buffet matig is. In de goede oude tijd was het een stuk beter. ( en goedkoper). Over het geheel is het toch een heerlijk dagje weg van alle stres. Kom zeker weer terug!!

Verbeterpunten of suggesties

Het is mateloos irritant als je spa zuiver verlaat en je moet dan nog in een rij gaan staan om af te rekenen. Ook vind ik het geen goede zaak dat je € 10,-- moet betalen voor de parkeerplaats. Weet wel dat je buiten de poort gratis kan parkeren maar het lopen gaat mij slecht af.

Reactie Spa Zuiver:

Beste Cees en Angracia,
Hartelijk dank voor jullie beoordeling over onze spa en bedankt voor jullie trouwe bezoek. Wij zullen jouw opmerkingover het lunchbuffet doorsturen naar de betreffende afdeling om onze dienstverlening te verbeteren. We proberen de rijen bij het uitchecken te beperken maar helaas hebben we soms te maken met piekmomenten waardoor er toch een rij ontstaat. Onze excuses hiervoor. Wij hopen je desondanks nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.
Spa Sport Hotel Zuiver

Score voor Spa Zuiver: 4/5