Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

petra

Ook al was het druk, toch een ontspannend begin van het weekend!

Positieve punten tijdens je bezoek

blij met niet roken buiten, maar alleen op de rookplek.

Verbeterpunten of suggesties

vervelende ervaring met de opgietingen. de opgieting van 18.00. nog vieze plak op de grond van de honing sessie van de opgieting daarvoor, en pas 18.10 mag je naar binnen. dit was ook het geval met de sessie van 19.30. wij allen die daar komen, zijn gasten, en dan is het niet fijn als je als een kudde schapen in de kou 10 minuten extra moet wachten. en omdat er door een stelletje achter mij zachtjes gepraat werd.....en zij te horen kregen dat ze stil moesten zijn... en dat deden ze ook. maar opeens kreeg ik en mijn vriend een schep ijs naar ons gegooid!! dit was bedoelt voor het stel, maar ten eerste praatte ze allang niet meer, en dan nog vind ik het belachelijk dat een opgieter met ijs gaat gooien!! schrok me rot, en we zijn geen kleine kinderen, die je even de les leest!! heb hier met meerdere over gesproken, en die vonden het ook geen stijl.

Reactie Spa Zuiver:

Beste Petra,
hartelijk dank voor je review over je bezoek, fijn om te lezen dat je het weekend ontspannen bent begonnen.
Het spijt ons te horen dat de opgietingen zo zijn verlopen. Zou je ons kunnen laten weten wanneer je een bezoek hebt gebracht aan onze spa, zodat wij dit kunnen bespreken en dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Spa Sport Hotel Zuiver

Score voor Spa Zuiver: 4/5