Sokkies

Wageningen Beasts

Heel slecht. In eerste instantie was het contact erg goed. Een paar wijzigingen die wij aan de sokken wilden zien werden perfect doorgevoerd. Toen de bevestigingsmail echter uiteindeljk kwam, waren de strepen uit ons design weggehaald, zonder dat daarover gecommuniceerd werd. In diezelfde bevestigingsmail werd zelfs gezegd dat jullie 'deze' (slaand op het gewijzigde design mét strepen konden maken). Omdat het zo geformuleerd werd en het een bevestigingsmail betrof gingen wij er uiteraard vanuit dat het design uit de laatste mail ook bijgevoegd zou zijn in de bevestigingsmail, waardoor wij niet meer nauwkeurig naar dat laatste design gekeken hebben. Je zou dit kunnen zien als een fout van onze kant, maar wij het nog steeds heel gek dat jullie ongevraagd ontwerpen van jullie klanten wijzigen en dan vervolgens ook weigeren om de juiste sokken alsnog te leveren.

Reactie Sokkies:

Beste,
Bedankt voor de beoordeling.
We betreuren de ontevredenheid, wij mikken uiteraard op volledige tevredenheid!
De gehele samenwerking hebben we als zeer prettig ervaren. Er is inderdaad gevraagd om een bevestiging op het ontwerp, deze is ook gegeven. Dat er na levering een ander ontwerp gevraagd wordt is helaas niet meer aan te passen bij maatwerk productie.
Wij zullen nimmer ontwerpen wijzigen zonder overleg met onze klanten, ook niet bij deze productie. Hoe vervelend deze miscommunicatie ook is, wij zijn in onze ogen alle afspraken nagekomen.
Na het plaatsen van deze review is er nog een poging gewaagd om tot een oplossing te komen, maar helaas hebben wij geen gehoor ontvangen.
Hopelijk zitten de sokken goed en zijn er vele mensen blij mee gemaakt. :)
Groeten,
Mike Strik
Sokkies

Score voor Sokkies: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee