Een tevreden klant!
Sterke punten
Het bestellen lukte niet via de pc,(mijn fout). Heb toen gebeld en een vriendelijke mevrouw heeft me toen geholpen met de bestelling.
Wel via de pc en dat lukte toen wel. Besteld , betaald en de volgende middag in huis.
Wat wil een mens nog meer. Ik ben dus een tevreden klant. En zeg tegen die mevrouw " dank u wel".