E.J.M. Arents

Prettig om rustig rond te kijken. Jammer, dat personeel niet even mee naar buiten loopt om iets te laten zien.
Tegels die beschadigd zijn worden niet terug genomen. Alleen als ze nog op het pallet zitten. Helaas zie je soms pas
beschadigingen als ze in de tuin liggen.
Ik moest 2 tegels bijbestellen, omdat ik tekort had. Ik kan ze nog niet ophalen, omdat ik ze zelf niet kan tillen. Ik heb gevraagd of ze mij kunnen helpen deze 2 tegels in mijn auto te leggen, maar dat doen ze niet. Nu moet ik wachten tot er iemand met mij mee kan. Ik vind de dienstverlening dus niet zo geweldig.
Bij mijn bestelling was er een kuub zand te weinig geleverd. Mijn stratenmaker kon dus niet verder en de volgende dag zou het vroeg gebracht worden. Helaas was dat pas om een uur of half 11.! De stratenmaker moest wachten en kon zijn tijd wel beter gebruiken...deze uren kosten ook geld.

Er is wel veel keuze.

Dienstverlening. Ik zou het fijn vinden als je een vraag hebt, dat er dan even iemand van het personeel meeloopt om het aan te wijzen, anders ben je wel een tijdje aan het zoeken.
Ik zou het ook prettig vinden als iemand even kan helpen om 2 tegels in mijn auto te leggen.
Het is ook vreemd dat mijn beschadigde tegels niet terug genomen worden. Als de tegels nog in de pallets zitten , kan je niet zien of ze beschadigd zijn. Ze geven gewoon de stratenmaker de schuld.
Jullie zouden wel een vergoeding kunnen geven als de bestelling niet volledig geleverd wordt, waardoor er een stratenmaker die geregeld is, niet verder kan. Dit is voor de klant echt balen.
De klant zit wel met een probleem als de stratenmaker er is en er is een kuub zand tekort geleverd.....

Reactie Smitco.nl:

Geachte heer Arents,
Bedankt voor uw recensie. Omdat Smitco een groothandel is "met de daarbij behorende prijzen" hebben wij geen verkopers in onze showtuinen, uiteraard kan de klant alles bij onze verkoopbalie vragen. Dan over het tillen, het is eenvoudig ARBO wetgeving dat ons werfpersoneel geen zware tegels in auto's mogen tillen. De m3 zand hebben wij direct opnieuw voor u in de planning gezet we hebben er alles aan gedaan maar 10.30 was de éérste mogelijkheid op een extreem drukke dag.
We hopen dat ondanks alles toch nog tevreden met uw tuin bent!
Het Smitco Verkoopteam

Score voor Smitco.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
66 tegels Geo Ceramica intage antra 2 kuub zand 1...