Roel Rol

Via internet verse slakken besteld. Koopproces verliep prima. Eveneens de digitale follow-up.
Mijn tip aan Lennard ten Hall: ik kende de wijze van verzending niet en had geen idee hoe de slakken zich zouden houden. Daarom was ik bang als ik niet thuis zou zijn, de slakken dan wellicht te lang onderweg zouden zijn. Wellicht het verzenden bij dit product uitleggen en "geruststellen". Ik miste wel trace en track systeem.

Ik vind de slakken geweldig. Van het kilo met 61 slakken heb ik er 15 in verschillende gerechtjes verwerkt. De slakken waren echt geweldig. Met name dat het het geheel is van de slak en niet alleen de voet, wat je bij andere leveranciers krijgt.
Met de overige 46 ben ik nu zelf slakken aan het kweken op mijn balkon 7 hoog. Ze doen het prima en ik hoop einde van het jaar mijn eigen slakken te kunnen consumeren.

Ik begrijp dat Lennard het heel druk heeft, maar van mij mag hij toegankelijker zijn wat betreft het ontvangen van bezoekers. telefonisch was het contact prima. Ik ben simpelweg erg nieuwsgierig naar zijn opzet, welke ik uiteraard in de media gevolgd heb. Ik wens hem veel succes met dit mooie product.

Score voor Slow Escargots: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
kilo verse slakken!