Diels Roger

Als je hier een cilinder Slot koopt bedenk dan dat je niet kan retourneren. Dat is mij overkomen. Waarom niet omdat er sleutels worden meegeleverd wat normaal is toch.

Goed in mensen in de zak te zetten. Ik moet nu sterren geven anders geraak ik niet verder.

Reactie Slotenonline.be:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Wij begrijpen uw ontevredenheid, daar wij niet aan uw wensen van retournering hebben kunnen voldoen. Omdat het bestelde product maatwerk is, hebben wij de bestelling helaas niet retour kunnen nemen. Hiermee bent u akkoord gegaan tijdens het bestellen van het product en staat dit tevens beschreven in onze FAQ. Wanneer u niet zeker bent van de maten hebben wij een tool beschikbaar waar uitgelegd staat hoe in te meten. Tevens staat de klantenservice altijd beschikbaar bij vragen voorafgaand het bestellen van een product.
Nogmaals snappen wij de teleurstelling maar kunnen helaas geen sloten terugnemen uit veiligheidsredenen. Buiten dat betreuren wij dat u ons in alle opzichten slecht beoordeeld gezien wij bijvoorbeeld de levering binnen het afgesproken levertermijn hebben voldaan.
Met vriendelijke groet, Slotenonline.be.

Score voor Slotenonline.be: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee