Zeer slechte ervaring. Slot ging na 11 dagen kapot. We zonder buiten gesloten en konden er niet meer in. Nar 3 uur bellen sms-en en appen geen reactie. Terwijl er 24/7 bereikbaarheid op de sote staat. Geen antwoord apparaat of i.d. Achteraf hadden ze een bedrijfsuitje en het hele weekend afwezig. Wij stonden voor de deur. ANder bedrijf ingeschakeld om te repareren. Slot moest vervangen worden. DRS geeft nu niet thuis bij garantie. Iedere keer een andere smoes om onder de garantie uit te komen. Duur lips slot. bij hem waren de kosten al hoog ruim 600 euro en omdat op zaterdag het slot vervangen moest worden nog eens 600 euro. Meneer heeft geen verzekering. Dus garantie tot aan de deur.!!! en is niet bereikbaar en gereageerd niet op sms app of telefoon. Pas op voor de bedrijf. Ze laten je letterlijk buiten en in de kou staan!

was vriendelijk maar na problemen geen gehoor meer.

Bereikbaar zijn en garantie nakomen.

Reactie Slotenmaker DRS:

Wij vinden het spijtig om te horen dat jullie slot na 11 dagen stuk is gegaan waarschijnlijk door een fabrieksfout. Een slot ofwel cilinder wat 360 graden kan ronddraaien was van binnen al kapot. Wij geven standaard altijd 5 jaar garantie op al ons hang en sluitwerk. Dit staat ook in onze offertes vermeld.
Het betreffende slot is door onze monteur geplaatst en bij garantie dient deze ook door ons gerepareerd te worden. Echter hebben jullie gekozen om het slot te vervangen door een andere slotenmaker waardoor de garantie komt te vervallen. Het is logisch dat wij het probleem moeten kunnen taxeren om een garantie en eventuele vergoeding mogelijk te maken.
U geeft aan dat ons sterke punt 'vriendelijk' is dus wij vinden het wel jammer dat dit niet op een andere manier had gekund.

Score voor Slotenmaker DRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 sloten buitendeur