Marsja en Ton

Sinds kort zijn wij verhuisd in Utrecht naar een nieuwbouw hoekwoning en hebben we nieuwe sloten laten monteren zowel voor de voordeur, schuurdeur als de achterdeur. We wilde namelijk één sleutel kunnen gebruiken voor alle deuren maar bij sommige slotenmakers kon dit niet of was de prijs te duur. Via Google kwamen we bij slotenmaker DRS uit en direct gebeld. We werden zeer netjes te woord gestaan en kregen een prijsindicatie. We hebben gelijk een afspraak gemaakt. Op de dag zelf kwam de monteur (Roger) en heeft naar het probleem gekeken en kon direct beginnen met het monteren van nieuwe sloten (cilinders heten die dingen volgens mij) Gelukkig hebben we nu weer nieuwe sloten en kunnen we met één sleutel alle deuren openen. Verder was er nog een probleem met de schuurdeur die niet helemaal goed dicht kon. Roger heeft gelijk hier even naar gekeken en opgelost. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en alles werkt perfect. DRS is een absolute aanrader voor al je slot problemen.

Zeer netjes gewerkt en zeer vriendelijke monteur.
Mooie sloten voor een leuk prijsje.
Alle afspraken netjes nagekomen.
Monteur heeft ook gelijk even naar de schuurdeur gekeken.

Update! Wij hadden later een probleem met de schuurdeur. De cilinder draaide wat stroef dicht. Wij hebben DRS gebeld en die kwam met de oplossing om wat wd40 erin te spuiten. Als dat niet werkte zou die nog even langskomen. De tip werkte prima. Geen klachten tot nu toe. De monteur was zeer vriendelijk en heeft ons zeer goed geholpen. Gewoon een eerlijk en netjes bedrijf.

Score voor Slotenmaker DRS: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Cilinders