Frank Mannaerts

Door Slimmerhuis.nl heb ik mijn WiFi netwerk laten verbeteren en een alarminstallatie laten aanleggen. Van Pascal heb ik een goed en betrouwbaar advies gekregen. Hij heeft goed gekeken naar wat er echt nodig is en niet geprobeerd om het duurder dan nodig te maken. Ik kan dat zeer waarderen. De gebruikte materialen zijn van professionele kwaliteit.
Door Tim is de gehele installatie in 2 dagen uitgevoerd. Alles volgens afspraak en keurig op tijd. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om alles te testen en heeft daarna alles heel rustig en uitgebreid aan mij uitgelegd. Tim ging niet eerder naar huis vooraleer hij zeker wist dat alles 100% in orde was. Ik hoefde niets meer te doen! Alle kabels zijn zorgvuldig opgebost en zelfs stofzuigen was niet meer nodig. Totale ontzorging! Wat heerlijk dat er nog zulke bedrijven zijn.
Stefan heeft vanuit kantoor alles geregeld. Heeft gecontroleerd of ik de offertes goed had ontvangen en na uitvoering van de werkzaamheden heeft hij gecontroleerd of alles naar tevredenheid was verlopen. Topclub!

Score voor Slimmer-huis.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja