Isa Kuipers

Eind maart waren we in het mooie en ruime chalet in Sankt Anton, met alles erop en eraan. Iedere morgen een goed ontbijt en de diners waren geweldig. We hadden gelukkig hele goede sneeuwcondities. Sankt Anton is ook een sneeuwzekere bestemming. Een hartelijk ontvangst na zo'n 10 uur in de auto was heel fijn. We kregen gelijk een lekker kopje koffie met wat lekkers erbij. Een paar van onze groep konden ook een lekker biertje krijgen. Alles zit bij de prijs in, top! Het chalet ligt in een rustige wijk, maar alles is in de nabijheid. Je bent zo in het gezellige centrum en vlakbij het huis ski je naar de liften. Er zijn daar ook wat oefenliftjes en -pistes voor kinderen. Naar de liften kan je ook makkelijk lopen als je niet op de ski's naar de liften wil. Wij hebben dit chalet als zeer prettig ervaren en we raden het andere geïnteresseerden zeker aan.

De staf ter plaatse heeft alles dik voor elkaar. Ze legden ons helemaal in de watten. Het ontbijt, de diners, de aprèsski hapjes werd allemaal top geregeld. Ook alle drankjes zijn volop aanwezig en kan je zo gratis pakken. We hoefden niets zelf te doen. Dat is wat we willen op wintersport. We werken allemaal hard en we willen heerlijk genieten van zo'n weekje wintersport. Een dikke tien voor Skichalets.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja