Laurentien Peeters

Het ontvangst was zeer aangenaam. Na een lange reis met veel file (we zaten in de voorjaarsvakantie vandaar) werden we heel hartelijk ontvangen. Er stond een huisgemaakte appeltaart op ons te wachten. Hij kwam net uit de oven, dus dat is natuurlijk heel leuk. Gezellig kopje koffie en de kinderen warme chocolademelk. Wat wil je nog meer. En gedurende de week werden we nog steeds verwend met een uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. 's Avonds werde er fantastisch voor ons gekookt. Het huis ligt op een klein stukje lopen van het centrum. De liften zijn ook vlakbij en daar kan je ook gewoon te voet naar toe. Je kunt daar je ski's in de locker zetten, dus dat scheelt sjouwwerk. Je kon trouwens ook vlakbij het chalet op je ski's naar de liften skiën. Het skigebied is echt geweldig. We zijn hier al drie keer geweest. Nu is het ook verbonden met Lech, dus je hoeft geen ski-bus te gebruiken meer. We hebben wel een keer pech gehad. Ze moesten een paar uur de liften sluiten vanwege te veel wind.

Dat de chaletstaf ook voor de kinderen eerder kan koken en ook speciale kindermenu's. Het is een geweldig concept als je ook met kinderen een chalet geheel afhuurt. We raden het echt aan.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja