Lotte Niepoort

Zo'n acht jaar geleden waren we ook met skichalets op wintersport geweest. Toen zaten we in een catered ski chalet in Frankrijk in Val d'Isère. Het was toen al zeer goed bevallen en nu dus tien jaar later hebben we weer geboekt bij ze en het was weer super! We hadden in de tussenliggende periode onze wintersport in hotels en appartementen doorgebracht, maar we zijn nu toch écht weer verkocht aan een catered chalet. Doordat alles voor je geregeld wordt heb je écht vakantie. In een appartement blijf je toch bezig tijdens je vakantie en dat hebben wel gezien. Over het chalet kunnen kort en bondig zijn. Het is een uitstekend huis op een goede locatie. Je bent zo op de piste en bij de liften. Er zijn vlakbij het chalet ook beginnerspistes met sleepjesliften. Onze kinderen hebben daar skiles gehad. Oh ja, het verblijf in zo'n catered chalet is ook ideaal als je met jonge kinderen bent zoals wij. De staf maakt heerlijke kindermenu's voor ze en de kinderen konden ook eerder eten dan wij.

Een uitstekend concept waarbij je zelf niets hoeft te doen en je echt vakantie hebt.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja