Kwaliteit & inzet trainer
Plezier & toegankelijkheid
Toepasbaarheid dagelijks leven

Maike

Eye-opener

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Super leuke interactieve cursus. We zijn veel aan de slag gegaan met onszelf, hebben ontzettend veel geleerd wat we direct kunnen toepassen. Veel leuke verhalen van andere deelnemers en succesverhalen, waardoor je nog verder gemotiveerd wordt. Landa is geweldig met namen en zeer betrokken bij alle cursisten. Oprecht interesse in de deelnemers met een zeer warme persoonlijkheid. Ze schuwt er ook niet voor om je inzichten over jezelf te laten ontdekken en jezelf een spiegel voor te houden.

Heeft u tips voor ons?

Ik had nog iets dieper in willen gaan op het helen/herstellen van mijzelf. We hebben het lab gedaan en ook meegemaakt hoe we met onszelf of een ander aan de slag zouden moeten gaan. Bij een ander aan de slag gaan lijkt mij nu iets makkelijker (bij bekende klachten) dan bij mijzelf op de een of andere manier. Hier was ik graag nog iets dieper op in gegaan of graag actief een oefening willen doen om bij onszelf iets te helen. De spiegel en het lab zijn al wel heel mooie methodes om met mijzelf aan de slag te gaan, dus ik doe het nu gewoon met de handvatten die ik heb.

Score voor Silva Nederland: 5/5
Beveelt u de Silva Methode aan? Ja