Vera Hoekwater

Goed voor echt nieuwe mensen, maar zeker geen tijdsverspilling als je wel enige ervaring hebt.

Met name dag 1 was nog verassend nuttig zelfs als je al regelmatig al met PBI gewerkt hebt.
Kleine handigheden meegekregen die ik hiervoor niet (bewust) realiseerde, maar het werk wel beter maken.
Verder heeft het me met een probleem geholpen te begrijpen waar ik bij het begin van PBI maar niet uitkwam en daarna dacht dit kan niet hiermee.

De trainer was rustig en vriendelijk, wist goed op detailvragen in te gaan. Daarbij ook een aantal punten waar ik tegenaan liep van bevestigd dat het inderdaad niet kan momenteel en al vaker wordt (aan)gevraagd.

Het kwam op mij over dat zelfs als je helemaal geen ervaring hebt met een dergelijke tool, je ook prima mee moet kunnen met de inhoud. Er worden goede voorbeelden getoond en vragen aan je gesteld om over punten na te denken. (bij dag 2 wel iets te veel van hetzelfde naar mijn mening). Hij bleef ook niet te lang ergens bij hangen als men het bvb niet wist.

En erg fijn dat het virtueel nog steeds mogelijk is!

Score voor SignOn ICT trainingen+: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Gevolgde training: