Edwin

Ik heb zowel de Power BI Level I als de Power BI Advanced training Online gevolgd met als doel om echt beter mijn vingers achter DAX te krijgen.

Voor aanvang van de training had ik al wel met Power BI gewerkt, maar je ziet veel dingen over het hoofd. De cursus helpt je verder op de juiste weg, je leert de ins en outs van het programma en ontvangt veel tips en tricks.

De eerste Online training is al erg goed bevallen, daarom heb ik ervoor gekozen ook de Advanced training Online te volgen. De tool Power BI is veel flexibeler en eenvoudiger dan onze vorige rapportage tools: Excel en Visual Studio.

We hebben voor SignOn gekozen, locatie gebonden en een gerenommeerd instituut, de contacten bij SignOn lopen soepel en fijn.

De volgende training zou ik weer Online volgen. In een kleine groep is de training uitstekend te volgen. Zeker niet moeilijk en heel leerzaam. Ik heb de Advanced Skills geleerd.

Trainer Jeroen:
Gezellige, spontane en goede trainer, hij denk goed mee en doorziet de problematiek van de cursisten . Er is tijd en ruimte voor vragen uit de eigen werksituatie.
Jeroen legt snel de vinger op de zere plek.

Ik beveel SignOn zeker aan.

Score voor SignOn ICT trainingen+: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Gevolgde training: