P. Leenards

In eerste instantie enigszins teleurgesteld over het gehele leasetraject. Zo verliep de aanvraag niet zo soepel als op de site wordt voorgespiegeld en was de bestelde auto ook nog eens niet op de overeengekomen dag binnengekomen (kan gebeuren) en kreeg daarom een (in slechte staat verkerende) "voorloper". Het uiteindelijk wisselen van de "voorloper" voor de definitieve auto moest ik weer zelf regelen. Met andere woorden: of zelf rijden of betalen voor het omwisselen. Vreemd, want het was immers niet mijn fout was dat de bestelde auto niet op tijd binnen was gekomen. Bij einde leasecontact werd er een nieuwe leasetermijn (voor nieuwe periode, terwijl voertuig als was ingeleverd) gefactureerd en geïncasseerd (laten storneren). Het kentekenbewijs van de daadwerkelijke leaseauto kregen wij na enkele weken per (NIET aangetekende) post opgestuurd. Bij inleveren voertuig aangegeven dat wij het kentekenbewijs op de zaak hadden liggen en weer per post terug zouden sturen. Omdat wij dit -i.v.m. vakantie- niet per ommegaande hadden gedaan , maar direct na het verlof, heeft Shortleaseland.nl (zonder voorafgaand overleg) toch een bedrag van 75 euro van de borg ingehouden hiervoor. Al met al een enigszins teleurstellende ervaring.

UPDATE:
In navolging op deze beoordeling heeft Shortleaseland mij gecontacteerd en het hele traject nog eens telefonisch met mij overlopen. Shortleaseland gaf aan dat diverse zaken inderdaad niet correct zijn verlopen en e.e.a. intern te zullen bespreken en waar nodig te (her)structureren om dergelijke misstanden in de toekomst te voorkomen. Ook heb ik een fatsoenlijke tegemoetkoming ontvangen voor het zelf moeten omwisselen (reistijd) van de auto, hetgeen volgens Shortleaseland niet had mogen gebeuren. Ook de kosten voor het kentekenbewijs zijn geretourneerd. Kortom: Shortleaseland nam mijn klachten zeer serieus en heeft e.e.a. op een uitermate professionele en correcte wijze opgelost.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitermate correcte aftersales.

Reactie Shortleaseland.nl:

Geachte heer Leenards,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te lezen dat alles uiteindelijk netjes is opgelost.
ShortleaseLand B.V.

Score voor Shortleaseland.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Shortlease contract voertuig