hssclub

De website is eenvoudig te beheren , hoop zaken zitten in het pakket dat eenvoudig aan te klikken is.
Let wel je betaald niet veel voor deze website, maar de hoop extra zaken waardoor je een betere site krijgt zijn niet gratis en moet je extra voor betalen.
Wil je een zeer complexe site dan weet ik niet wat goedkoper is hier en al die extra bij kopen per maand of een dure website gaan die wel meeste koppeling er in heeft gebouwd.

Voor mij is deze prima je kan afhankelijk van je groei verder uitbouwen en nieuwe dingen toevoegen.

Helaas is hier geen 24/7 support dus als je vrijdag avond een probleem hebt zal je moeten wachten tot maandag.
waarom geen watsup nood lijntje????? kleine moeite groot gemak
daarom zal deze 3 sterren krijgen van mij .

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,
Bedankt voor je review. Een aantal van onze koppelingen kosten inderdaad iets extra's, maar geen van deze koppelingen zijn verplicht of essentieel voor het draaien van een goedlopende webshop. Verder zou het ook aanbieden van support in avond, nacht en weekend betekenen dat hier ook personeel voor aanwezig moet zijn. Dit heeft tot gevolg dat wij onze tarieven niet langer zo laag meer kunnen houden als ze nu zijn.
Hartelijke groet,
Het team van Shoppagina.nl.

Score voor Shoppagina.nl: 2.5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja