Mark

Hele nare ervaring gehad met de klantenservice.
Per ongeluk heb ik redelijk wat producten verwijderd. Dit omdat ik ze alleen uit een extra categorie wilde verwijderen. Bij de vorige hostingpartij (ben net overgestapt) kon je ze dan uit een categorie verwijderen, maar bleven ze in de hoofdcategorie staan. Hier werkt dat dus iets anders en ben ik die producten nu kwijt.

Dát is inderdaad mijn eigen fout. stom, stom, stom.

Nu zocht ik op Google naar Shoppagina Backup en toen vond ik op een supportpagina deze tekst:

''Ik heb me vergist en heb onbedoeld een groot deel van de inhoud van mijn webshop verwijderd. Kunnen jullie dit terugzetten uit de back-up?
Wanneer het duidelijk is dat het erg veel werk zal zijn om alles zelf te herstellen kunnen wij de back-up van de afgelopen nacht voor je terugzetten. Dit heeft wel tot gevolg dat wijzigingen die je daarna verder nog hebt gemaakt verloren zullen gaan.''

Ik bel dus naar Shoppagina met de vraag of ze het terug kunnen zetten.

''Dit gaat niet zo makkelijk, daar moet een programmeur aan te pas komen''.

Dat snap ik óók nog wel, en vervolgens zegt de meneer in kwestie dat daar extra kosten aan verbonden zijn.
Daarop zeg ik dat dat niet op die desbetreffende supportpagina vermeldt wordt.

Vervolgens zegt hij niet, want dan had ik misschien ook dát nog wel begrepen, maar SNAUWT hij bijdehand: '''Het staat ook niet op de pagina dat wij dat gratis doen'''.

Ik heb maar opgehangen want als er tegen mij gesnauwd wordt dan ben ik klaar met zo'n persoon. Je mag namelijk in ieder geval verwachten dat personen die aan je verdien(d)en normaal tegen je doen en service bieden. Nu zit ik er serieus weer aan te denken op te stappen want als dit de service is, dan...

Reactie Shoppagina.nl:

Hoi Mark,
De informatie klopt helemaal. Als jij per ongeluk categorieën of producten verwijderd en wij daarvoor een backup moeten raadplegen (waar gemiddeld een half uur arbeid mee gemoeid is ) zullen we die kosten doorberekenen.
Als je mijn reactie als snauwend hebt ervaren bied ik je hierbij mijn excuses aan. Mocht je alsnog willen dat we de backup voor je terugzetten horen we het graag per e-mail op info@shoppagina.nl

Score voor Shoppagina.nl: 0.5/5
Zou u ons aanbevelen? Nee