Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

Huisje van Katoen

Nog niet zo goed bekend met shopboost dus lastig om al een mening te geven. Tot zover: ik vind het een leuk idee om op deze manier klanten over de streep te kunnen halen. Echter is de prijs aan de hoge kant tov van MWW. Ik begrijp dat er verdiend moet worden hoor en als leek heb ik er geen idee van wat voor werk er verzet moet worden om dit tot stand te brengen. Maar goed, zoals ik zijn er meer leken ;-)

Mailtjes met feedback en hulpvragen vind ik fijn. Het is me niet duidelijk of dit automatisch mailtjes zijn of dat er daadwerkelijk iemand achter de mail zit.

De kosten vind ik dus echt een dingetje. Ik betaal voor MWW 20 euro per maand en vind het raar dat ik voor een toevoeging 30 euro per maand zou moeten betalen. Ik zou graag zien dat er een tussen stap zou komen, of dat het goedkoper zou worden waardoor meer webwinkels van het aanbod gebruik kunnen maken. Maar nogmaals, dit is iets wat ik niet kan beoordelen.

De resultaten van Shopboost

Voldoen aan mijn verwachtingen tot nu toe.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Daar maak ik echt nog te kort gebruik van helaas. Vraag het me over een aantal weken gerust nogmaals.

Score voor Shopboost: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: