Fotopresentatie
Beleving
Communicatie

José Bosma

Gewonnen Foto Shoot 30-8-2023 bij,
Shoots & More in Amersfoort.
Het kan haast niet mooier. Deze firma met haar leuke manager Caitlin, is ook nog eens gevestigd In de Mooierstraat in Amersfoort. Hoe mooi wil ik het hebben en kan ik het krijgen. Op 24 augustus jl. win ik zomaar een fotoshoot op een kraslot bij de boodschappen in de Deka supermarkt bij mij in Bussum.
Ik wordt hier helemaal blij van, temeer omdat ik mij een professionele auteursfoto wenste voor mijn nog uit te komen gedichtenbundel. Ik ben schrijfster en kan wel een nieuw plaatje van mijn snoet op de achterflap van deze bundel gebruiken. Ik neem contact op met de manager van de studio in Amersfoort en er is meteen een klik. Heel klantvriendelijk staat zij mij te woord en noemt datum, tijd en plek waar deze happening gaat plaats vinden. Nou ik zal er zijn, reken maar van yes! Ik neem een vriendin mee voor nog meer gezelligheid. En samen stappen wij op het juiste tijdstip de leuke studio in.
De deur achter ons dichttrekkend, komen wij in de sfeer van mooie foto’s. Deze dame, maakt waar wat is beloofd. Zij weet mensen helemaal op hun gemak te stellen. Met veel verve, praat zij de opnamen aan elkaar, ik ben heel gehoorzaam en volg haar suggesties braaf op. Zij is er helemaal op gericht mijn wensen te vervullen en ik voel me helemaal als een vis in het water. Het wordt een heel plezierige middag en het resultaat is werkelijk prachtig.
Ik ben heel blij met mijn gewonnen prijs en zeker met Caitlin, die haar vak verstaat en mij kennis laat maken met haar leuke werk. Dat maakt dat je, je op het Shoot moment even een filmster voelt. Dank je wel Caitlin van ‘Shoots en More’ in Amersfoort voor deze leerzame en bijzondere leuke middag en de werkelijk prachtige foto's.
Schrijfster en auteur José Bosma.

Sterke punten:

Enthousiast, klantvriendelijk, persoonsgericht.

Score voor Shoots & More: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee