Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Aileen van den Steen

Samen met mijn zusje en onze 2 kindjes van 4,5 en 5,5 maanden vandaag op de foto geweest. Om 13:00 stond gepland, om 12:25 werd ik gebeld of we al onderweg waren, er was een dubbele boeking. Bij binnenkomst worden we ontvangen door de fotograaf, hij bied ons te drinken aan en gaat direct aan de slag. Na amper 10 minuten vraagt hij of er nog ideeën zijn, of dat dit voldoende foto’s zijn (op de site staat dat de shoot 45 minuten duurt). Nadat wij enigszins teleurgesteld nog wat dingen aangeven, moeten wij na de shoot, gehaast de tent verlaten. Dit omdat de volgende klanten al buiten te wachten staan.
De fotograaf had weinig initiatief en leek niet goed te zijn in jonge kinderen op de foto zetten. Ook was er duidelijk haast te voelen, dit was niet prettig.

Wel een fijne nabespreking gehad met een dame. Deze heeft ons gehoord en zou dit met de fotograaf bespreken. Een paar foto’s zijn goed gelukt, de rest is matig en niet origineel. Toch wel besloten alle foto’s te kopen, dit omdat de kinderen nooit meer zo zijn als nu, ze groeien zo hard. Maar eigenlijk is het zonde om hiervoor €249,- te moeten betalen.
Helaas geen goede ervaring vandaag.. Eerder wel een leuke shoot gehad met mijn hond (en een andere fotograaf).

Sterke punten:

Fijne nabespreking via de computer.

Creatievere foto’s, meer initiatief nemen en fotografen koppelen aan hun specialiteit. Betere planning en vooral niet haasten.

Score voor Shoots & More: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee