Fotopresentatie

Anneke.eenkhoorn

Zie hieronder bij verbeterpunten

Sterke punten:

Marketing , maar kan ook negatief uitvallen . Zie hieronder

Ik heb als cadeau een fotoshoot gekocht, ik weet niet of deze al ontvangen is.
Mijn ervaring ik heb een schoot gekocht om cadeau te geven voor mij een heel duur cadeau maar een speciale gelegenheid.

Bijna 40,00 EUR . Maar wat schetst mijn verbazing kom ik deze schoot tegen op VakantieVeilingen en daar ging deze shoot weg voor 1 euro voor de zelfde schoot.. dus ik voel mij genept , in de maling genomen omdat ik veel geld heb uitgegeven en dan zie dat deze schoot weg gaat voor maar 1 EURo . Tip geef mensen die het volledige bedrag uitgeven voor een schoot een extraatje zodat het pakket anders is en mensen zich niet BEKOCHT voelen. Misschien denken de ontvangers van mijn cadeau dat ik er heeel weinig aan heb uitgegeven en dat is dus absoluut niet zo , maar dat ga je niet zeggen.
Om verder te gaan met deze enquête moet ik wat invullen , ik weet niet of de krijgers al gebruik hebben gemaakt van de shoot, maar ik moet alle velden invullen dus doe ik dat op het minimale ( dit kan dus niet kloppend zijn maar dit doe ik om de enquête af te ronden.

Reactie Shoots & More:

Beste mervrouw Eenkhoorn,
Bedankt voor uw feedback. Het klopt, op vakantieveilingen loopt er een tijdelijke actie waarmee u voordelig een fotoshoot kunt komen beleven. Echter zitten daar wel een aantal voorwaarden aan, waaronder dat de bon alleen ingeleverd kan worden tijdens de daluren.
Als u de aankoop wilt annuleren dan kan dat. Wij storen dan het volledige aankoopbedrag retour zodat u alsnog een bon kunt aanschaffen via vakantieveilingen. U hoeft dan alleen maar een replay te geven op de e-mail die wij hebben gestuurd.
Ik hoor graaf of u gebruik wilt maken van dit aanbod.
Vriendelijke groeten,
Vincent Rijkers | Shoots & More

Score voor Shoots & More: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee