Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

A. Meer

Via social deal een voucher gekocht die was niet duur je kreeg daar ook 1 gratis foto bij, daar kun je het ook het beste bij laten! De gemaakte foto’s waaruit je kunt kiezen zijn prijzig! Ik heb voor digitale foto’s ( 10 foto’s voor €139.-) gekozen je krijgt dan geen foto’s maar een klein boekje waar wat foto’s in afgedrukt zijn En je krijt een link via de mail waar de foto’s in staan .Als je die foto’s bijvoorbeeld in een lijstje wilt zetten dan moetje ze nog eerst zelf af laten drukken of weer bij hun aflaten drukken en daar betaal je dan weer op nieuw voor. De kwaliteit van de foto’s hield ook niet over ze waren zo bewerkt dat onze gezichten na genoeg net zo wit waren als de achtergrond. Als je het bij de gratis foto houd prima deal anders niet.

Reactie Shoots & More:

Beste A. Meer,
Bedankt voor de feedback. Het klopt dat wij een bepaalde prijs hanteren voor de afname van digitale foto's, overigens is dit geheel vrijblijvend, je bent tot niets verplicht. Ik laat onze vestigingsmanager contact opnemen over de kwaliteit van de bewerkingen. De foto's kun je geheel naar wens laten bewerken tijdens de fotopresentatie. Vervolgens worden ze ook zo afgeleverd, blijkbaar is daar iets fout gegaan. We willen dit graag oplossen en de kwaliteit aanbieden waar wij voor staan. Daarnaast drukken we de foto's ook af voor jullie met de juiste kleuren.
Ik hoop dat dit een passende oplossing is.
Vriendelijke groeten, Vincent Rijkers | Shoots & More

Score voor Shoots & More: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja