Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Carlijn Mast

Ik vond de gehele ervaring bij Shoots & More Den Haag zeer prettig. Ik werd prettig ontvangen en de fotoshoot was leuk.
De fotograaf was vrolijk, spontaan en makkelijk in de omgang. Ze dacht naar aanleiding van mijn verhaal met mij mee waardoor het een hele leuke shoot is geworden. Ik zou zeker Shoots & More aanraden aan vrienden en familie en kom zeker zelf nog eens terug.

Sterke punten:

Als eigenaar zou ik denken dat ik het wel goed doe. Het personeel oogt tevreden en gemotiveerd. Hou dat zo. Zij toveren dit namelijk om tot een goedlopend concept.

De locatie is schoon, oogt warm en gezellig en de medewerkers maken de ontvangst en de gehele beleving een warm bad.

Kwa concept zou ik niets veranderen. Ik zou als eigenaar wel mijn dank laten zien aan het personeel. Dus mocht dit gelezen worden door de eigenaar, je hebt goed personeel :-)

Score voor Shoots & More: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja