Acceptatie van het bestand bij de bank
Gebruiksvriendelijkheid van de tool

Goede tool. Alleen 'methode' en 'frequentie' werden niet herkend bij import. Jammer dat het minimale saldo 11,- ex is. Dat vind ik vrij veel, voor 1x per jaar 1 actie.

Bij welke bank biedt u de gemaakte bestanden aan?

Rabobank

Reactie SEPAtool.nl:

Bedankt voor uw review. Bij methode (CORE / B2B) en frequentie (OOFF, FRST, RCUR, FNAL) dienen de juiste codes in de kolommen te staan en eventueel met de juiste kolomnamen (let op, omdat dit op batch niveau is zijn de kolomnamen "batch_methode" en "batch_frequentie" (dan worden ze automatisch gekoppeld. Als dat goed gaat dan gaat het importeren ook goed.
De incassantid wordt syntactisch gecontroleerd incl het controlegetal. Wij kunnen niet zien of de bank die ook daadwerkelijk aan u heeft uitgegeven.
De 11 euro voor minimaal 4x toolgebruik in een jaar is ivm de overhead aan kosten. Als dit kleiner wordt, wordt ook de boekhouding stukken groter.
Daarnaast kunt u aan het einde van het eerste jaar alsnog de betaling voor het tweede jaar doen. Daardoor hoeft u in het tweede jaar niet het saldo op te hogen.
In de praktijk zien we dat er ondanks dat er 1x per jaar wordt geincasseerd er alsnog vaker wordt geincasseerd ivm de storno's.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. ^HG

Score voor SEPAtool.nl: 3.5/5
Beveelt u SEPAtool.nl aan? Ja