Vogelpoel

De seniorenvoordeelpas biedt zeker voordelen aan wie het breed kan laten hangen. Echter. als je echt wilt besparen, ben je bijna altijd elders voordeliger uit, dan via de aanbieders van seniorenvoordeel. Dus: Ben je een A-merk-freak, en houd je van A-merk-ervaringen, dan is de seniorenpas iets voor jou. Moet je van minimum tot modaal leven, bijvoorbeeld in hoofdzaak AOW, blijf dan vooral weg bij deze pas, want je wordt verleid om dingen te kopen die je ofwel niet nodig hebt, ofwel die je eigenlijk niet kunt betalen. Kortom: de seniorenpas is een segregatie-pas, of een glazen plafondpas! Ik bevestig dit eerdere oordeel nadrukkelijk en roep iedereen op om toe te treden tot een door mij op te richten vereniging tot bestrijding van onnodig dure A-merken.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Geachte Vogelpoel,
Bedankt voor uw review. Wij horen graag van u welke producten u graag zou willen terugzien op ons platform. Naast de A-merken bieden wij ook veel andere merken, dit kunt u terug vinden op onze korting pagina: https://www.seniorenvoordeelpas.nl/bekijk-alle-kortingen.
Zo kan je al op je jaarlijkse uitgaven veel besparen en snel je lidmaatschapsgeld terug verdienen! Denk hierbij aan je energiekosten, zorgverzekering/verzekeringen, je internet/mobiel abonnement, en noem maar op.
Indien u hier nog meer vragen of heeft, kunt u ons altijd bereiken op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Wij helpen u graag!
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Nadrukkelijk geen enkel