Lucia

We zijn al 1 jaar bezig met beëindigen van een lidmaatschap. Vorige jaar binnen de periode van de bedenkttijd bij het aangevraagd van seniorenpas heeben we bijna 1 uur aan de telefoon gehangen om laat te weten dat we toch lieve vanaf zien, door de telefoon was geen enkele probleem, het lidmaatschap wordt beëindigen en we zullen binnen 5 werkdagen permail beindiging bevestiging zou ontvangen. Daarna was stil, geen beindiging bevestiging gehad, geen pas ontvangen dus we dacht zou wel goed zijn. Maar nee veel later valt er een betaald herinering in de brievenbus voor een nieuwe abonnement voor een jaar. We hebben n maart dit jaar nog weer per mail laten weten dat we niet mee eens was omdat we optijd heeft opgezegd en we hebben ook geen pas ontvangen. Met deze mail hebben we wel een ticketnummer #225716" als ontvangt bevestiging, ook dit keer staat in de mail ze binnen 5 werkdagen zou reageren en wederom geen reactie. Inmiddels hebven we een aantal keer betaaltermijn herinneringen gekregen daarin staat een bedreigingen met incasso kosten kan oplopen tot 240 euro.
We hebben helemaal geen pas ontvangen en geen openstaan rekeningen staan. Ik vind dit onterecht en voelde ons wel bedreigen met al incasso kosten.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Geachte Lucia,
Seniorenvoordeelpas heeft uw klacht ontvangen. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
seniorenpas