Van ‘t Veen

Heb per 31 december 2017 opgezegd en krijg geen bevestiging , maar krijg op 13 augustus 2018 als nog een faktuur voor het nieuwe jaar na 8 maanden stilte in de email.
Kunnen mijn opzegging niet vinden, lever mijn opzegging in maar wordt niet geaccepteerd door seniorenpas omdat deze niet in hun systeem te vinden is.

R. Van ‘t Veen

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste meneer Van 't Veen,
Bedankt voor uw beoordeling op FeedbackCompany. Ik zie inderdaad dat we al eerder van u een bericht hebben ontvangen met betrekking tot het annuleren van de Seniorenvoordeelpas. Door een systeemfout is uw annulering destijds niet volledig verwerkt, waardoor u alsnog een nieuwe pas en een factuur heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak!
U bent daarom per direct uitgeschreven voor de Seniorenvoordeelpas. De factuur die u van ons heeft ontvangen mag u als niet verzonden beschouwen. U ontvangt op korte termijn een creditfactuur per mail. Dit is de bevestiging dat uw betalingsplicht is komen te vervallen.
U heeft van ons een Seniorenvoordeelpas met daarbij twee kortingsbonnen ontvangen, deze hoeft u niet meer naar ons retour te sturen. Wij wensen u daarom veel plezier met de kortingsbonnen en hopen u spoedig terug te zien bij de Seniorenvoordeelpas!
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door een bericht te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 te bellen naar 085-0700 900. Wij helpen u graag!
Claudia
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Voordeel