Kwaliteit 4x4 huurauto
Aanbod producten / diensten

erik klomp

Goed feedback en
informatie voorziening !

Kennis van het gebied en overnachtingen / juiste afstanden en het aanvullende advies omtrent. Persoonlijk gesprek ook met Hans

1. Altijd adviseren bij lange trip om nieuwe achter banden te nemen. Wij kregen 9 mm mee maar die reden we op bij 3500 km op 1.8 bar en kregen 2 lekke banden omdat banden op waren. Had niet gehoeven als Ascot wist waar we gingen rijden
2. Vermelden dat er naast een high jacklift ook een hydralic lift door Ascot wordt meegeleverd. Achterband wisselen met high jacklift is een moeilijke klus en vereisd everaring. De extra hydralic jacklist stond niet op de lijst van autozaken van selfdrive en was ook niet vermeld door de Ascot. Zat verborgen achter de achterstoelen. Had een hoop gedoe gescheelt
3. Onderweg valt veel te zien. Waarom niet wat meer actiepunten in A4 format meeleveren over wat er onderweg te zien valt. En condities van de wegen in het algemeen. En ik zou na elke week een rustdag in plannen. We hebben swakopmund 2 dagen gedaan en Spitskoppe gecancelled bijvoorbeeld
4. Wat meer informatie over de moeilijke wegen of eventueel omrijden. Dag 11, 100 km echte off piste was serious driving, zou dit wel vermelden als je niet zon held ben om in zon verlaten gebied te rijden. Ook Dag 14 route zou ik bij heftige regen afraden en altijd checken met anderen om te zien of de weg goed . Nu ging het net vanwege de vele droge rivierbeddingen met scherpe randen.
5. Wat meer advies over de verschillende opties bij Ascot over no claim zodat je weet wat je tekent en wat nu precies de ASR verzekeringen vergoed. Selfdrive kan hier een opsomming van geven, banden, ruiten, deuken etc. Want het blijft verwarrend waarvoor je tekent en of ASR die nu wel allemaal vergoed.

Score voor Selfdrive4x4.com: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: namibie 22 DAGEN