Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Tore Content

Het is voor ons de tweede maal dat wij met de organisatie van Hans en Marco naar Afrika zijn gegaan voor een Selfdrive 4x4 ervaring ditmaal in Botswana (2017 Nambië). Opnieuw kunnen wij enkel heel tevreden zijn met zowel het programma als de ondersteuning ter plaatste (waar mogelijk). Dank aan Hans en Marco voor de prachtige ervaring en de mooie ontmoetingen met dier en mens. Fam. CONTENT

Wij waren wat laat met de aanvraag van offerte. Zowel de offerte als de boekingsbevestiging werden heel correct en vlot bezorgd. Tevens hadden wij een uitzonderlijke medische omstandigheid die ons ertoe heeft gedwongen om de route ter plaatse te moeten aanpassen; via whatsapp konden wij rekenen op een prima ondersteuning van Selfdrive 4x4.

1. Kwaliteit huurauto (opletten met Britz company, huurmateriaal verouderd en daardoor niet altijd betrouwbaar equipment; we hebben regelmatig ons moeten aanpassen omdat we niet op het gerief konden rekenen).
2. Route van Kwai naar Livanti = 110 km op 1 dag in het Moremi reservaat gewoon NIET aanbieden. Dit traject werd ook lokaal als onrealistisch gezien; het creëert een nodeloos risico in de reisroute.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Botswana & Victoria Falls