Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Koen Roelofs

Onze ervaring was erg goed. Hans heeft ons altijd snel en kundig geholpen en ons een schitterende reis bezorgt.

Veel kennis en ervaring. Zorgen voor eigen basis materiaal zoals navigatie en bandendrukmeter. Snelle communicatie ook buiten werktijden. Snel contact tijdens de reis. Gesprek 2 weken voor vertrek voor laatste vragen.

Sommige campsites waren lastiger/niet te vinden in de navigatie. Dit doordat ze of net nieuw zijn (desert elephant camp twyfelfontein), of namen hebben die erg op elkaar lijken (Waterberg Campsite). Adres gegevens / coördinaten / exacte naam in navigatie toevoegen aan overzicht of voucher.

Bij communicatie voor afspraak voor de reis niet meerdere klanten in de aan-regel van de mail in het kader van privacy.

Desert elephant camp viel ons in eerste instantie zeer tegen. Campsite is nog echt in aanbouw / bouwterrein. Alle faciliteiten zijn aanwezig en vallen zeker niet tegen. Maar om 1ste teleurstelling te voorkomen zouden wij het prettig gevonden hebben als we dit op voorhand geweten hadden. Private campsites bieden vaak iets meer/speciaals waar hier nu nog geen spraken van is.

Misschien was de samenstelling van de reis nog beter geweest als we op voorhand met elkaar gesproken hadden en onze wensen 1 op 1 besproken hadden. Als we terug kijken hadden we evt 1 extra dag op spitzkoppe willen hebben omdat bepaalde activiteiten enkel s ochtends gestart kunnen worden.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Self-drive Namibie 22 daagse reis