Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Helmi Spee

Van begin tot eind zeer prettig contact om een reis samen te stellen die persoonlijk is afgestemd op onze wensen. Een avontuur door Afrika is toch een andere vakantie dan dat we gewend zijn, en 4x4 selfdrive heeft dit goed in de gaten. Voor de vakantie verschillende keren uitgebreid contact gehad, en ook nog een week vantevoren een uur gebeld om alle vragen te beantwoorden. Dat vonden wij heel prettig.

Tijdens de reis alles goed verlopen, overal wisten ze van onze komst af, en we hebben op de mooiste plekjes gestaan. Tijdens de reis nog paar korte vragen gehad, en binnen enkele minuten contact op de app en meteen actie om ons te helpen!! Dat heeft ons een zeer goed gevoel gegeven.

Het autoverhuurbedrijf waarmee wordt samengewerkt, is echt goed! Goede service (hebben we gemerkt toen onze nieuwe Ford Ranger automaat een knalpijpprobleem had), heel belangrijk in een vreemd land waar je veel op jezelf bent aangewezen.

Veel contact, goede communicatie, goede voorbereiding samen met ons voor de trip

We wisten niet altijd of we buiten of binnen het wildpark sliepen, waardoor we 2 dagen entree hebben betaald (vooraf in Maun geregeld), dat achteraf niet nodig is geweest. Dat is het enige….

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Reis Botswana