Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Margot Kromhout

Geweldige reis gehad! Normaal gesproken boeken we altijd alles zelf, maar aangezien Botswana en Zuid-Afrika voor ons nog geheel onbekend terrein was (en het in de nationale parken in Botswana heel snel vol is) dit keer besloten via Selfdrive4x4 te boeken. Het was een uitstekende balans tussen vastgelegde onderdelen en tips (overnachtingen, de auto en uitrusting, tips waar bijv. inkopen te doen) maar toch nog veel zelf in te delen tijd en echt zelfstandig op avontuur en het land ontdekken.
Onze bestemmingen waren altijd authentiek en hadden elk iets bijzonders, daar wordt zeker niet op bezuinigd. Had het zelf niet anders uitgezocht.

- Opbouw en uitgestippelde route van onze reis waren zeer doordacht: aan het begin uitdagend qua offroad (zoutpannen), zodat dat later op de reis alleen nog maar mee valt. Primitieve en luxere campsites wisselen elkaar af. Mooie opbouw en variatie qua wildlife, al is dat misschien ook een beetje geluk hebben.
- Hans en collega's zijn goed te bereiken, voor en tijdens de reis is er persoonlijk contact.
- Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over Bushlore en de (uitrusting van) onze Hilux.
- Informatie voorziening en administratieve processen: simpel, tijdig, duidelijk.

Als ik dan iets moet noemen:
- De dropbox staat vol met mappen die wel eens opgeruimd kunnen worden, en een deel van de info was niet van toepassing op onze reis
- Duidelijker aangeven wat er uitgeprint mee moet op reis en wat niet, het ging nu per toeval goed, maar voor hetzelfde geld had ik de vouchers alleen digitaal bij me gehad.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Botswana Selfdrive vanuit Johannesburg