Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Robbert en Nicole

We zijn net terug van een fantastische reis door Namibië en Botswana. Door een boeiend en overzichtelijk reisschema konden wij ons focussen op de mooie omgeving en wilde dieren. Selfdrive4x4 staat open voor eigen inbreng en kan hierop goed adviseren over de mogelijkheden. Een goede afwisseling tussen campings met enkel de sterrenhemel en campings met een warme douche. Het reisschema wordt ook aangevuld met tips and tricks, dit was zeker voor onze 1ste Afrika reis zeer prettig. De 4x4 auto met daktent is een must in deze ruwe omgeving en het advies voor een double cab was zeker een gouden tip. Kortom een mooie reis, mede door de goede organisatie.

- Staat open voor eigen inbreng en geeft hierop goede adviezen.
- Reisschema is zeer duidelijk en geeft een goede indicatie van reistijd, omgeving en to do's.
- Variatie van campings, soms een warme douche maar ook regelmatig "één met de natuur"
- Een keurig autoverhuurbedrijf

- misschien bij het overzichtje van Namibië vermelden dat men (eigenlijk alleen maar de toeristen) bij daglicht nog steeds verplicht is de autolampen aan te hebben, schilt toch een ontmoeting met de politie.

Voor de rest weinig problemen gehad.

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Selfdrive 25 dagen Namibië en Botswana