Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Mark Luijten

Positief, Campsite's en lodge's goed geregeld.

Klein bedrijf, persoonlijk advies, alles netjes geregeld, snel antwoord tijdens je reis na chats-app contact.

Enkel punten wat wij van tevoren graag hadden geweten, Let wel, absoluut niet negatief bedoelt maar enkel als advies.

* Wij vonden dat tijdens de meet and greet het erg veel over de eurpeesche ging, hadden liever wat meer info gehad over de reizen en wat we konden verwachten.
* Meer duidelijkheid over de auto, met name wat er in de auto zit, of anders gezegd... wat moeten we zeker meenemen.
* Een lamp in de laadruimte van de auto en/of buiten aan de zijde waar de trapjes zit op een kleine accu zou ideaal zijn.
* Op verschillende campsite's is totaal geen stroom, misschien aangeven bij de lijst met de route, ook op de website van desbetreffende campsite was dit niet te vinden, denk aan Spitzkoppe en Twijfelfontein.
* Op de lijst met je route aangeven als je op zondag vertrekt of aankomt dat de winkels dicht zijn.
* Meer tips van wat er langst de route of onderweg te zien of te bezoeken is. Jullie komen er al jaren dus kunnen mogelijk meer tips geven dan wat wij weten of kunnen vinden.

dit zijn enkele kleine dingen die wij graag van tevoren geweten hadden.
Wij vonden echt dat er tijdens de Meet and Greet meer verteld kon worden over auto, de reis etc etc.
Laat bv een auto zien, hoe ziet hij eruit, wat kan men verwachten etc.

Nogmaals we hebben een schitterende reis gehad, dus dit zijn echt tips die wij miste.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Namibië - Botswana - Zimbabwe