Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Batist

Selfdrive 4x4 heeft een mooie route voor ons uitgezet, met (over het algemeen) haalbare afstanden en leuke, afwisselende campsites (van veel voorzieningen tot helemaal niks, maar dat dan wel op bijzondere plekken). Het beeld dat op de website geschetst wordt is reëel en de reis voldeed dus zeker aan de verwachtingen, als deze al niet overtroffen werden.

De auto was zeer geschikt voor deze reis en bood alles wat we nodig hadden voor zowel het kamperen als het oplossen van pech/problemen. De auto had wel bij voorbaat wat mankementen, de voornaamste twee hele zwakke accu's die we hebben moeten laten vervangen in Maun - dit ging echter moeiteloos ism de locale agent aldaar. Het onderstel van één van de tenten is tegen het eind gebroken, gezien de wijze waarop moest ook dit moet ons inziens al bij voorbaat (deels) kapot zijn geweest. Gelukkig hadden we een tweede tent en leverde het geen verdere problemen op. Alle pech heeft de reis echter niet negatief beïnvloed; we hadden ons erop voorbereid en het maakte het op een bepaalde manier extra speciaal.

De samenwerking met zowel Selfdrive4x4 als de lokale agent was prima. Beiden waren bij vragen goed bereikbaar, 'problemen' werden snel opgelost. De vele informatie via dropbox was bijzonder nuttig. Leuk ook om in Nederland al een reisgids en kaarten te ontvangen!

Mooie route, met een goede opbouw van makkelijk naar steeds uitdagender (we waren blij dat we 'm niet andersom hadden gedaan!). De volledige uitrusting die we bij aanvang meekregen, zowel voor de auto zelf (we hebben 'helaas' zo'n beetje alles moeten gebruiken, dus er wordt zeker niets teveel meegegeven!) als het kamperen (zelfs schone handdoeken!). Veel informatie over het hoe en wat van een dergelijke reis, waarmee zelfs beginners als wij vol vertrouwen van start konden.

De afstand van Khwai naar Linyeti was erg ver; er stond 5 uur netto voor maar wij kwamen zeker op 9 á 10 uur uit. We waren op tijd vertrokken, maar voelden de hele dag dat we door moesten rijden om voor het donker aan te komen (wat door pech op het laatste moment niet gelukt is), en konden daardoor eigenlijk niet echt genieten van juist dit bijzondere gebied.

Wij waren ook in de veronderstelling dat we in Third Bridge zouden verblijven (doordat dit oa meermalen in de mails genoemd werd). Pas de avond ervoor zag ik bij toeval in het excel schema dat dit niet het geval was. Had ik niet gekeken, waren we hier dus zo naar toe gereden. (Hiernaast was het kamp wat hiervoor in de plaats was geboekt kennelijk heel nieuw, waardoor ik het op geen kaart kon terugvinden. Gelukkig zag ik het dus op de avond in Maun en konden we daar geholpen worden en de juiste route uitzetten.) Mijn advies zou zijn om dergelijke wijzigingen toch van te voren specifiek per mail te benoemen, omdat zoiets in de grote hoeveelheid informatie - wat op zich dus heel fijn is - toch over het hoofd gezien kan worden.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 1