Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Roel Schutrups

Het was een ongelofelijke ervaring om door dit mooie en kwetsbare deel van de wereld te reizen. De kleuren, geuren, bijzonder vriendelijke mensen, spannende ervaringen met de ontmoetingen met de dieren, te veel om op te noemen!

Een goed georganiseerde reis, met een mooie afwisseling van basic overnachtingsplekken, afgewisseld met prettige B&B's, mooie routes. Uitstekende service van het autoverhuurbedrijf, ook tijdens het moment dat er vragen waren over de staat van de auto.
Wat we onderweg van andere reizigers vaak hoorden is dat er nogal eens wat onduidelijkheid was bij campings over hun verblijf. Bij ons was alles tot in detail geregeld. Ook voorafgaand aan de reis konden we met al onze vragen contact opnemen met 4x4 Selfdrive. Binnen 24 uur hadden we gegarandeerd antwoord.

Kleine kansen op verbetering gaan vooral over de kampeer attributen die we in de auto meekregen. Dat was nou niet altijd zoals we gewend zijn. Kookpitten die het (allebei) niet deden en oud en krakkemikkige pannen. dat maakte het improviseren en zoeken naar een 'plan B' essentieel.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Selfdrive reis Namibie/Botswana