Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Prima ervaring met Selfdrive4x4. Bij het plannen van de reis goed, duidelijk en snel contact, hetzij per telefoon of per mail. Later nog wat vragen gehad en deze werden ook snel en duidelijk per mail beantwoord. Het verstrekken van info via Dropbox werkt goed, al kan ik me voorstellen dat klanten die iets minder "digitaal" zijn, hier even aan moeten wennen. Verstrekte info (bijv. Lonely Planet) en middelen (omvormer, TomTom) ook prima.

Voor ons was autohuur geregeld via Asco Car Hire en ook dat was prima. We werden opgehaald op het vliegveld en bij vertrek ook weer weggebracht. Uitleg bij ophalen auto was dik in orde, in ca. 2 uur wordt de gehele auto doorgenomen, waaronder werking van de daktenten, kampeerspullen als ook technisch (bijv. hoe een band te wisselen).

Autohuur goed geregeld, kwalitatief sterke en goede auto, uitleg door autoverhuurder ook dik in orde.

Mooie overnachtingslocaties, lekker afwisselend (wij hadden ca. 50% kamperen en 50% lodges).

Achteraf hadden we ons reisschema her en der iets anders ingevuld willen zien, door bijv. ergens een dagje langer te willen zitten. Je moet echter vaak eerst ergens geweest zijn om dit te weten. We waren nu in een aantal gevallen "op doorreis" waardoor niet altijd tijd was om ter plekke nog iets te doen / te bekijken. We hebben uiteraard zelf "ja" gezegd tegen ons reisschema, maar misschien dat vanuit Selfdrive vooraf nog iets meer alternatieven aangereikt kunnen worden. Zo hebben we 2 dagen Chobe en Moremi gedaan en hadden we daarna slechts 1 nacht in Maun. Achteraf hadden we graag een extra nachtje in Maun op prijs gesteld om bijv. in Maun nog een soort van excursie in de Delta te doen. Daar was nu eigenlijk geen tijd voor. Misschien dat Selfdrive vooraf iets meer dit soort afwegingen kan meegeven, zodat je nog wat beter je keuzes kan maken.

Dan nog tip aan reizigers... Ik miste in de gereedschapsset van de auto steeksleutel nr. 13. Ik kwam daar helaas pas achter toen in een lekke band wilde verwisselen en de 1e reserveband dus niet los kreeg (daar had ik sleutel nr. 13 voor nodig). Ons advies is om tijdens de uitleg over de auto ook echt even aan de medewerker te vragen om het gebruik van relevant gereedschap te tonen, zodat je zeker weet dat het past/werkt. Is niet zo zeer een verbeterpunt voor Selfdrive (zij wijzen hier ook op), maar je bent (zeker na een lange vlucht) toch snel geneigd aan te nemen dat bijv. de gereedschapset volledig is.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Rondreis Namibie en Botswana (25 dagen)